pondělí 9. července 2012

Opel Olympia Cabrio Model 1937 , Bronco Models 1/35

V úterý jsem začal nový prázdninový projekt.Zvolil jsem model Opel Olympia od firmy Bronco Models.
Stavba je velmi oddychová a jednoduchá.Já jsem ale ještě k modelu přidal doplňkovou sadu od Hauleru,
která model nádherně oživí.Kamufláž jsem zvolil kořistní používanou americkou armádou v roce 1945 v Německu.
Doufám,že do konce tohoto měsíce se mi podaří model dokončit.




On Tuesday I started a new holiday project.I chose the Opel Olympia made ​​by Bronco Models.
The building is relax and simple.Model was supplemented by the Hauler photo etched parts.
I chose the captured camouflage used by the U.S. military  in 1945 in Germany.
I hope that by the end of this month I manage to finish the model.
Cheers












Žádné komentáře:

Okomentovat